torsdag 3 februari 2011

Grönt till pytte




Ett grönt sett till bebis. En vest "Milo" stickat i Visjögarn. Förste plagget stickat uppifrån och ner. Roligt och snabbt. Storlek nyfött. Mössan är "lettstrikket babylue" från Nöstebarn. Ingen stickfasthet i beskrivningen, men jag tror den här blev lagom stor för en nyfött. Ett par velourmuddisar att matcha med. Mönster från Ottobre 5/06, en riktig favorit! Storlek 50 och en tunn velour som nog kommer från min lokala affär. Mudd från Stoff & Stil.

3 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Åh vad ljuvligt, superfin grön nyans!/Åsa

Jennie sa...

Så fina bebiskläder i en underbar färgskala!

Kitchen Garden Blessings sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, og i like måte: så gøy å finne bloggen din! Jeg elsker ull :) har testet jerseyen fra Skaar tekstil. Den er tykkere enn den som brukes i ullundertøy. Passer godt til kjoler, "joggedresser" av ull og denslags. Masse fine farger (de sender deg nok gjerne en bunke med prøver av alle fargene om du sender en mail (jeg fikk det uoppfordret da jeg bestilte stoff første gang).

Åh, jeg har lett og lett etter tynn ulljersey og ikke minst ullfleece! Hadde ikke hørt om Myllymuksut før. TAKK for tips! Dette må testes!

Ha en fin kveld!

Berit