fredag 25 februari 2011

Hurra! 8 år!


I dag fyller min yngste systerson 8 år! Hur kan det vara så länge sedan han låg nere i vagninsatsen i fjällstugan, 4 veckor gammal och log till oss? Underbara, spralliga dig.

En tröja är nu inpackat. Ottobre 301, storlek 128. Han fick denne til jul och den satt bra på.

Inte helt enkelt med tygval till lite större barn. Jag är inte alls förtjust i grått och svart på barn även om jag inser att affärerna är fulle av sådana plagg. Vi får se om den här kombon faller i smak. Jag tycker det blev riktigt friskt!

Stjärntyg och enfärgat jersey samt interlock från JNYdesign. Min första erfarenhet med interlocken. Tunn och smidig och jättebra i Coverproen!  

2 kommentarer:

JuMel sa...

Snygg! Du har rätt att det minsann inte är lätt att veta vad 8 åringar ska gilla och speciellt inte killar! Hoppas han blir nöjd!

Smilla sa...

Riktigt snygg kombination! Hoppas han gillar den. Det är inte lätt längre när dom kommer upp i ålder, och framförallt har egna åsikter :)