lördag 27 december 2008

GPS påse

Den här påsen fick min sambo till jul. Här innan jul blev det inköpt ny GPS med hundpeil och den lilla handenheten behövde skydd vid transport i skogen, blev det sagt. Jo, da, jag sydde påse. Fleece på insidan, beavernylon på utsidan, vändsydd med kanal upptil för resårsnodd. Och innan jag sydde den i hop, ett litet hjortmärke som jag tyckte passade bra och en norsk turhälsning med tät sicksack!

Jag tyckte den blev riktig fin. Det tyckte sambon också. Bara att den var typ 5 cm för bred, 10 cm för lång och också för tjock till att få rum i jackan... Men en fin liten påse blev det. 

God tur!  

1 kommentar:

prickig design sa...

=o)
den kan säkert vara bra till något annat. lilla e kan ju ha den senare och plocka lite skatter, kottar och grejor i när hon går på tur med mor, far och hund.=0)