måndag 15 december 2008

Kompispresent

Jag fortsätter att blogga om mina julklappar och tror inte att mottagarna läser bloggen : )

Det här sättet har i dag gått i väg över Atlanten, lite brott om att få det klart så det hinner fram till jul. 

Liten neccesär i tyg från Panduro, på insidan prickigt matchande tyg. Mönstret är från Tildas julehus, (Sy)ster blå har sydd jättefina baskrar från den boken och jag blev så sugen då jag var på Panduro att den blev med hem. Fin liten modell som är rolig att sy. Har använd volummellanlägg, då blev den lite mer stadig. 

Tryckknappen är från Snap source, har fått hem tryckknappar i olika färger. Riktigt kul med färgade knappar!

Näsduksfodralet såg jag nog hos Gekko först. I dag sydde jag av hörnen till slut så det blev lite höjd på fodralet, det blev riktigt fint!

Fler presenter väntar... 

1 kommentar:

prickig design sa...

Tackar för omnämningen och blir väldigt glad för din kommentar ang mina mössor!!
Jag måste testa de där börsarna, så fina!Har sett Gekkos och dom är så mysiga.