lördag 18 september 2010

Denna gången!

008+(2)+kopiera.jpg008+(2)+kopiera.jpg


Jag är en tråkmåns när det gäller utmaningar, awarder och sådant i bloggvärden. Men nu! Nu är jag med i

Tokigt å likt höstutmaning.


Till min höstgarderob vill jag sy:


En volangkjol i jeanstyg

En kort klänning i jersey (redan klippt!)

Två baströjor

Et par tights

Kanske en ärmlös klänning i min fina bruna ull från Myllymuksut


Och det blir nog brunt. Allt i hopa.


Och sedan lägger jag till ytterligare en utmaning. Jag och Coverproen SKA bli KOMPISAR.

Nu är jag bara trött på den.


Dagens inköp är en rullkniv och matta så nu har jag värdens rakaste kantband på 4.2 mm spik!

2 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Kul att du hänger på :) Det ska bli spännande att följa dig och se vad du får ihop för spännande:) Jag har också gått och funderat på vad jag vill sy och hoppas kunna komma igång lite till veckan:)

Karin sa...

Åh Syserine! Vad roligt att du också hakar på. jag är nog som du när det kommer till utmaningar och annat lite av en tråkmåns.. :) Visst får jag skriva så? :)
Kan inte släppa tanken på att du och CP:n ej blivit vänner än. Skulle så gärna vilja hjälpa dig med den där sista inställningen, justeringen, eller vad det nu är som gör att det inte vill sig. För det är så skönt när allt klaffar och sömmarna blir perfekta. Säg till om du vill "harva" vidare med vilka inställningar vi har. Oj! Passade på att slå världsrekord i "långa inlägg". Hej då!