torsdag 31 januari 2013

Genser

Storesøster har skutt i høyden og jeg innser at få gensere kommer til å passe når ullsesongen er over. Så nå har jeg kommet i symodus. Herlig!

Først ut ble den rosa i Gecko stoff, str 4 år i Minikreas basmønster. Trengte ikke engang prøve den før jeg innså at den kom til å bli for liten. Koselig for lillesøster å ha noe nytt som venter!

Størrelse 6 år så stort ut så jeg gikk på mønsterjakt. Jeg liker jo å teste nye. Ottobre 6/12 har et nytt basmønster til gutt! Fint til jente også tenkte jeg.

Testet det i S&S stripete jersey. En liten krone fra Ottobre 4/12 ble sydd på. Det er jo litt prinsesse tid her. Størrelse 110.

Veldig fornøyd! Akkurat passe bevegelsesfrihet, smalere enn 301, men fortsatt ikke vid. Mine barn er jo veldig påkledde og jeg vil ha plass til en undertrøye under. Så nå er det klippet 3 til!





Inga kommentarer: