onsdag 28 december 2011

Stars & Stripes


2 klappar som vid det här laget nog är uppackade. Welinder storlek 6 och 8 år, tyger från JNY. Kantbandet  är röd interlock från Hilco, lite mer orange än JNYs. Inga namnlappar för dom var helt slut.

När jag kom hem från Norge nu låg dom nya från Mina namnband i postlådan. Företaget har bytt producent och namnlapparna har framförallt fått tunnare text. Rosa med lila var jättefina. Äppelgröna med vitt syns knappt och röda med vitt var helt ok. Har blivit erbjuden att byta, får se vad jag gör.

God fortsättning! (Mycket rolig fras i svenska språket som det har tagit mig flera år att lära mig att säga. Men nu går det fint : )

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine!!!
Vet du, det er en av de tingene jeg nyter med å bo i Norge igjen. At jeg får si god jul så lenge! :-D
(Men om forskjellene ikke er større enn det så er det jo helt ok)

Forresten så satt jeg nettopp på jentungens sengekant og fortalte om din fine Lotta :-)

MinaMirakel sa...

Jättefina, det är aldrig fel med rött blått och vitt!/Åsa

annas alster sa...

God fortsättning själv! vilka fina tröjor! Sydde en liknande body igårkväll för att träna på kantbandaren. Går det bättre med din nu?

Smilla sa...

Läckra tröjor, kul med samma tyger men olika kombos!

Gott slut och gott nytt år!

Emilia sa...

Kul när man äntligen kan blogga om julklappar ;) Jättefina!

duBedåre sa...

Kjempetøffe stjerner og striper i stilig sett!

Ingenting gjør meg gladere enn om jeg kan inspirere deg til å gjennoppta Hawthornesjalet ditt! Go, girl!

Jenny sa...

Superfina! Tunikan i förra inlägget är helt underbar också. God fortsättning själv!