onsdag 29 maj 2013

UFOsøm

Jeg har syplaner, men forsøker også tømme ufokurven, jeg klippet til flere plagg i vinter som ikke ble sydd. Men i går fikk jeg sammen en velourbukse til storesøster. 

Nytt mønster, Minikreas smale bukser. Str 116. Mange varianter i mønsteret, blant annet formede knær som jeg ofte har lett etter. Disse fikk ribb nede, det fins også mønster for ribb oppe. Skulle egne seg fint till jeans. Som velourbukser, kanskje litt vide, men de kommer til å fungere! 

Som pynt ble det glitrende stjerner gjort av glitterpapir. Jeg leste om det på en eller annen blogg og bestilte, det kom uten bruksanvisning og jeg gjorde noen forsøk på å finne tilbake til hjemmesiden uten hell. Men så tenkte jeg i går at så mange muligheter kan det jo ikke finnes og med en liten bit matpapir ble det fine glitterstjerner. 

Velouren og ribben er fra Liandlo, for babyrosa, men nå er det oppbrukt. Den siste biten ble en dukkebukse. 




1 kommentar:

od Andulky sa...

Så himla fina!!

På mina mepsar har jag vlisselin på båda lagren tyg innan jag syr ihop.
Ha det fint!
/Anna