söndag 10 februari 2013

Påfyll

Storesøster liker best boxertruser så etter å ha klippet gensere har jeg klippet og sydd flere truser. Mønsteret er LG sömnad størrelse 5 år, gjort litt lavere i midjen. Alle fikk fastsydd strikk i midjen.

Overlocken og jeg strever litt med samarbeidet for tiden. Får hoppesting med venstre nål og på trusene ble det riktig ille. Senest i dag så jeg en raknende søm jeg på pusse på med den vanlige maskinen.

Jeg har selvfølgelig byttet nåler, men det ble ikke noe bedre. Har hatt samme problem før. Da leverte jeg den til reparasjon og service og den kom hjem med samme problem. Så en dag var det borte. Nå håper jeg på samme forvandling!

Ps Sorry for alle halve bilder, Blogger er fæl til å kape bildene uten min godkjenning! Samtidig synes jeg det er raskt og enkelt å blogge med mobilen.

3 kommentarer:

emmys stickning sa...

Å så fina! Alla tygerna va ju helt underbara. Jag håller själv på att sy trosor av de sista spillbitarna just nu. A är inte ens nära att va blöjfri men jag syr i 110 nu så hon har lite att växa i.

Gelememos sa...

Jättefina! Sådana trosor skulle jag själv kunna tänka mig att ha. :)

Thea sa...

Å, det behöver jag också sy. FAst just den modellen passar inte här hemma, varken på storasyster eller mig. Tänk att rumpor kan vara så olika! :-D