måndag 1 juni 2015

Å ikke si nei

I går gjorde jeg noe jeg ikke pleier å gjøre. Jeg sa ja istedenfor nei når lillesøster spurte om hun ikke kunne få en genser i et ugglestoff hun hadde funnet i en kurv på syrummet. Hvorfor ikke? Akkurat da var det tid, vi hadde ikke noe annet for oss. Mønster hadde jeg nettopp klippet ut for hun vil også ha en ny genser med hund merke på. Hun har hatt denne etter storesøster, stor favoritt og jeg har lovet en ny. 

Jeg klippet og sydde sammen. 30 min? Enkel modell, ribb i halsen og tråden i coverproen fikk duge. Meedom 4 år, litt stor, romslig, men det passer henne fint. Litt tightere kunne den vært i halsen. 

Stoffet tror jeg er fra Ohlssons tyger, men det har ligget en stund. 




1 kommentar:

SiriR sa...

Fine lillesøster i herlige nye gensere:)
Og enig, så viktig å si ja innimellom;)