söndag 24 februari 2013

T-skjorte test


Sommer og t-skjortevær føles milt sagt off, men av erfaring vet jeg at sytid blir det dårlig med i mai og juni, da er jeg ute og står med hue i kjøkkenhagen. Så i år er jeg tidlig ute : ) Det gjenstår å se hvor mye det blir, da.

Jeg har flere ganger lett efter bra t-skjortemønster. Synes ofte det ikke fungerer bare å ta et gensermønster og forkorte armen.

Ottobre 3/11 har to ulike mønstre, et med normal rørelsesvidde og et lite tightere. Her har jeg testet begge.

Den smale modellen er i rosarød jersey fra S&S, den mer normale i sirkler fra Gekko.



 Her ligger de oppå hvernadre og man ser ganske godt at den smalere er smalere over det hele.



Og på? Synes de ble fine begge to. Etter min smak skal nok den smale synes i en myk og elastisk jersey som denne eller Campan. Turkis mot rosa er så fint! Og storesøster er veldig fornøyd med symerkene, detaljer er viktig!

Begge er i størrelse 110, som en kjøpt 116 skulle jeg si.

4 kommentarer:

Gelememos sa...

Fina!

emmys stickning sa...

Så himla fina! Ska genast gå å leta reda på tidningen, vart har du fått tag på fjärillen, den gillade jag.

Pyssellycka sa...

De var verkligen fina båda två!

JuMel sa...

Snygga bägge två!