söndag 2 juli 2017

Til en liten


En kollega får sitt andre barn i disse dager og jeg synes det er så koselig å strikke et teppe til en blivende mamma jeg holder av! Det har blitt en del babytepper opp gjennom årene og favoritten har vært de stripete teppene i Visjö garn. 

Jeg lette rundt i garnboksene mine og da dukket det opp to halve nøster Visjö karamell Stina og rester av Visjö karamell Ingela. I kombinasjon med lyst grått ble det veldig fint med de grønne og oransje partiene. 

Jeg har strikket mange og pleier å strikke på p 4 110 m. Nå synes jeg det så så lite ut! Så jeg rekket opp og la opp 120 eller var det 125 masker (teppet er allerede levert). Det ble stort! Og jeg måtte kjøpe mer grått! 

Totalt 270 g, 67 cm bredt og 103 cm langt. Det kommer til å vare! 
 
    

Inga kommentarer: