måndag 17 mars 2014

Kontraster!

Jeg rotet rundt i stoffene mine for noen uker siden og jeg finner ofte ting jeg ikke helt husket at jeg hadde...

Som denne biten av Anna Maria Horner stoff. En slags crazy mix av retro og moderne. 

Det ble en pose som jeg har sendt til en god venn. Foret ble en gammel bit grått skjortestoff med hvite prikker, kommer fra farmoren min for lenge siden. Jeg måtte skjøte det, men det gjør jo ikke noe. Ellers ble det en del spretting, klarte å sy ytterstoffet større en forstoffet, vi får håpe mottakeren som er veldig flink til å sy, ikke ser for nøye på den..

Snor og snorstopp fra Bibbis ble prikken over i-en! 

3 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Det var ett tyg som man blir glad av, jättefint!/Åsa

SiriR sa...

En ordentlig gladpose, er sikker på mottageren blir fornøyd med den:)

Bente Olea Johnsen sa...

Veldig fin!!