tisdag 21 januari 2014

Timo til Erik

På lørdag var barnedåp for skjønne Erik i Stockholm, en god venninnes lille gutt. Barnedåp er så stort synes jeg! Fantastisk fint å i fellesskap bære sitt barn til dåpen.

Jeg hadde jo helt glemt at det ikke skulle være gaver, men tilskudd til Leger uten grenser. Så en liten vest hadde jeg strikket. Fra Lene Holme Samsøs bok Babystrikk på p 3 1/2-4. Så mye fine modeller! Alle med strikkefasthet 22/10 cm. 

Timos topp ble strikket med strukturmønster i Rowans British Sheep Breeds DK undyed, engelsk ubehandlet og ufarget ull. Et herlig garn som jeg syntes passet fint med engelsk pappa. Man kan jammen produsere myke høykvalitetsgarner i denne delen av verden også! 

To porselensknapper fra Snella og Petronella og et lite hjerte dukket også opp i knappeesken. 

Pinner 3 faktisk, selv for meg som strikket så løst. Det gikk på prikk med 100 g garn i str 1 år. Kanskje jeg skal strikke meg en lue i dette garnet? 

Og bilde ble som vanlig elendig.. 

1 kommentar:

Pyssellycka sa...

Oj vad söt! Gillar knappen med hjärtat!