tisdag 5 mars 2013

Kluter i vinden

Jeg forsøker strikke opp litt fra garnlagret. Det fult overalt, i kurver, skuffer og bokser.

Opp av en plastboks dukket det opp 2 nøster melert bomullsgarn, Katia Tobago. Etter et nettsøk vet jeg nå at det er et spansk garn. Ble nok med hjem fra en garnbutikk for lenge siden. Ganske tykt, 50 g 85 m.

Jeg har strikket enklest mulig, 43 m, 1r 1 vr til passe lengde. En fra hvert nøste og så fikk jeg jammen sammen en med rester fra begge. De har vært gjennom en 60 gr vask og har til nå klart seg fint.

Herlig med melering!



2 kommentarer:

Thea sa...

Fint! Är det benvärmare?
Jättehärliga vinterbilder med fotspåren i mitten och alstren som vajar i vinden!

emmys stickning sa...

VAd fina de va! Lycka till med garnlagret, det är inte lätt.
Nej min masktäthet stämde inte.